Mikaru The History-Helton Himura

One day I good
vacuous tell
then I came to the head
I will create mikaru

to start drawing
each trait, on the sheet, go
I remember your face, it
then she was born, mikaru received a fanzine
name and history, its days of glory, below the slag in the ~ hosted mikaru reason

Now in my mind, mikaru shines shining, all day, waiting for new historinha.de time to time, the mikaru of Akio, who did not like, go to fucking hell, mikaru now, every month a story

Um dia eu de boa
sem idéias pra contar
então me veio na cabeça
mikaru eu vou criar

ao começar a desenhar
cada traço,na folha,passar
me lembro do seu rosto,nela
então ela nasceu,mikaru um fanzine recebeu
seu nome e historia,seus dias de gloria,abaixo a escoria,no~reason mikaru acolheu

agora em minha mente,mikaru brilha reluzente,todo dia,esperando,nova historinha.de vez em quando,da mikaru,do Akio,quem não gostou,vá pra puta que pariu,mikaru,agora,todo mês uma historia